Zakres świadczonych usług:

  • prowadzenie ksiąg handlowych
  • prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
  • prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego
  • karta podatkowa
  • sporządzanie ewidencji rejestrów dla celów rozliczenia podatku od towarów i usług VAT
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • na podstawie prowadzonych ksiąg i rejestrów wypełniamy niezbędne deklaracje podatkowe i sprawozdawcze oraz dostarczamy je do właściwych urzędów
  • rozliczenia roczne
  • prowadzenie pełnego zakresu spraw kadrowo – płacowych
  • sporządzanie list płac
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników
  • rozliczanie podatku dochodowego pracowników
  • rozliczanie zwolnień lekarskich
  • wyliczanie przysługujących urlopów i świadczeń
  • kompleksowa obsługa rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, w tym naliczanie składek i sporządzanie deklaracji, przekaz elektroniczny
  • kontaktujemy się z urzędami w imieniu Klientów
  • przygotowywanie dokumentacji podatkowej i ZUS związanej z powstaniem i zarejestrowaniem nowej firmy